onsdag, april 04, 2012

329 Upp ( 70/366 )


3 kommentarer:

Gabriella sa...

Läcker bild

Rantamor sa...

Så synd att ni blev så himla förkylda...känns tråkigt för man känner sig ju så eländig då.
Ingen mat som smakar, och så tar det ju ned kondisen på noll, men den brukar rätt fort komma tillbaka efteråt.
Men hur bli det ikväll då???
Kommer du inte ???
Jag flyger nog på eftermiddagen, så jag tittar väl in till dig å ser om du är redo !!!
Och vet du vad jag får ta med mig ???
Jo NACKSPÄRR....
Har värmt rispåsen hela natten...
hade ju nackspärr när jag kom hem från Krokus men så blev det bra, och igår small det till igen...
Gör ont ända upp i huvudet...
SUCK....

Ja vi får väl ha en bra påsk trots allt, bli ju inte alltid som man tänkt sig.

Och du ZUMBA skulle passa dig perfekt, och du som är en duktig buggare har väl inte nå problem med koordinationen....

Sköt om er nu...

Påskkramar....

Rantamor sa...

Glömde, eftersom jag surrar så mycket att, du har tagit en intressant vinkel på ditt upp, och redigerat spännande.
Nu kanske du börjar komma ikapp dig, du får väl ligga å snora å lägga upp 365or...